30+ örökzöld tartalomtéma a webshopodhoz
A alaposan kidolgozott cikkek megjelentetése remek lehetőséget ad kialakítani piaci tekintélyed, kiváló hatással lesz weboldalad keresőoptimalizálására és természetesen nagyobb olvasóközönség bevonzására is.
Az ‘örökzöld tartalom’ kifejezés maga, röviden azt jelenti, hogy olyan témákban megírt tartalmak, amelyek hosszú ideig relevánsak és használhatóak maradnak számodra és látogatóid számára is.
Az következőkben felsorolt tartalomötletek iránt egész évben van érdeklődés, sőt hasznosak maradhatnak akár évek múltán is.
Első és legfontosabb jó tanács ahhoz, hogy bejegyzéseid hosszú távon megőrizzék ‘szavatosságukat’ az, hogy a cikk megjelentetésekor ne tüntess fel dátumot a cím mellett vagy a címben ( pl: A legjobb blogtémák 2020-ra).
Mivel a következő örökzöld témák iránt az év folyamán folyamatos az érdeklődés, ezek megírásával jó esélyed van állandó szintű látogatottságot és konverziót elérned.
Ennek tudatában érdemes ezekre a tartalmakra úgy tekinteni, mint hosszú távú befektetésekre és a magasra tenni a minőségi követelményeket velük szemben.
Az alapok tisztázása után, most térjünk át az egyes témákra, amelyeken belül érdemes örökzöld tartalmakat létrehozni.
Szakértői tartalmak
A szakértői tartalmak olyan cikkek, amelyek bemutatják a piacon szerzett tapasztalatokat.
Az ilyen bejegyzések megírásával nagyszerű alkalmat teremtesz arra, hogy olvasóid mélyebb kapcsolatot, egyetértést alakítsanak ki feléd.
1, Definíciók
A legtöbb piacnak megvannak a maga szakszavai, amelyet azok, akik csak ismerkednek az adott területtel még nem feltétlen értenek.
Egy olyan bejegyzés megírása, amely tüzetesen leírja a szakkifejezéseket és jelentésüket hatalmas segítséget nyújt az olvasók számára.
Tehát, ha például a fitnesz területen tevékenykedsz magyarázd meg olvasóidnak, hogy mit jelent a hipertrófia, a szuperszett vagy az izometrikus gyakorlat.
Itt találsz egy példát ilyen jellegű cikkre.
Ezek könnyen lehet, hogy a számodra már magától értetődő dolgok, de az ilyen jellegű cikkek mindig nagyon hasznos kapaszkodók a közönség számára.
2, A legjobb tanács
Garantáltan megragadja az érdeklődők figyelmét, ha a cikked témája a leghasznosabb tanács, amit valaha hallottál vagy amit adnál az érdeklődőknek.
Amennyiben a témád szakértője vagy, hosszú ideje működsz a területeden, akkor ezt minden probléma nélkül össze tudod állítani, és cikk formájában csoportokban és hirdetésekben is megoszthatod.
Ha még nem vagy szakértő, akkor sem tart vissza semmi, hogy összegyűjtsd más szakértők legjobb tanácsait – vagy küldj ki olvasóközönségednek egy körkérdést, amiben kérdéseik iránt érdeklődsz. Válaszold meg ezeket a kérdéseket és már készen is van a cikked!
3, Bevált gyakorlatok megosztása
Minden területen vannak már jól működő megoldások, amiket a szakmában rendszeresen használnak.
Kertészkedésben, lakberendezésben, kávézásban mind-mind lehet olyan tartalmat készíteni, ami jó rálátást ad arra, hogy hogyan célszerű használni a termékedet.
Amennyiben ezeket megosztod az érdeklődőiddel, nem csak értékes tanácsokat adhatsz nekik, hanem onnantól feléd is több bizalmat fognak érezni, így könnyebbé válik a számukra a vásárlás.
Itt találsz egy cikket arról, hogy hogyan érdemes kávét választani otthoni fogyasztásra!
4, Termék értékelése
Könnyen előállítható és rendkívül hasznos tartalom egy termék bemutatása, az előnyök és hátrányok felsorolása, és a többi lehetőséggel való összevetése.
Mindez nagyban megkönnyíti a döntést, és rendkívül erősen támogatja azt, hogy rajtad keresztül valósuljon meg végül egy vásárlás.
Persze nem mindenki fog az értékelés olvasása után tőled vásárolni, de bőven elegen ahhoz, hogy megérje ilyen tartalomba energiát fektetni.
5, Gyakori hibák sorolása
Az egyik legkeresettebb az üzleti cikkeken belül, valamint hosszú ideig relevánsak maradnak.
Azok akik éppen csak belekezdtek tevékenységükbe nagyon szeretnék elkerülni a szarvas hibákat, így sokat segíthetsz nekik, ha leírod a tapasztalataidat ezzel kapcsolatban.
Nem számít melyik szegmensben tevékenykedsz, – lehet az fitnesz, szépségápolás vagy üzleti szféra – ezt a típusú cikket gyakorlatilag bármely területen felhasználhatod.
Ebben a cikkben a 10 leggyakoribb hibáról olvashatsz, amiket a kezdő kertészek gyakran elkövetnek.
6, Legnépszerűbb influencerek a piacodon
Állíts össze egy listát olyan influencerekről, akiknek követését szívesen ajánlanád olvasóidnak. Ezek lehetnek olyan emberek, akik diktálják a trendet a saját területeden, és ezáltal egy ilyen gyűjtéssel értékes forrássá válhatsz az érdeklődőknek.
Azt is részletezd, hogy hogyan találhatják meg őket online, illetve hogy miért is ajánlod őket pontosan.
Ezen a linken találsz egy ilyen listát a legjobb szépségipari influencerekről.
7, Leleplezett mítoszok
Minden piaci szegmensnek megvannak a mítoszai, amelyek félrevezetik a kezdőket. Ezek leleplezése igen szórakoztató anyaggal szolgálhat olvasóid számára, illetve méginkább szakértői színben mutat be közönséged számára egy ilyen témájú anyag megírása.
Ebben a cikkben a zsírégetést körüllengő mítoszokat leplezi le a szerző.
Biztos lehetsz benne, hogy a te piacodon is bőven akadnak olyan mítoszok illetve tévhitek, amik esetleg visszatartják az érdeklődőket, hogy igénybe vegyék szolgáltatásodat.
Azzal, hogy segítesz ezeket a tévhiteket leleplezni, vásárlóid bizalma nőni fog irántad és közelebb hozhatod őket a vásárláshoz is.
8, Legjobb blogok
Ha tetszik olvasóidnak a blogod, valószínűleg szívesen olvasnának máshol is az adott témában.
Vannak olyan versenytársaid, akikkel jó kapcsolatot ápolsz vagy esetleg nagyra értékeled a munkájukat? Mindenképp oszd meg blogjukat olvasóiddal, ezzel is tiszteletet mutatva feléjük.
Ha még nem rendelkezel ilyen kapcsolatrendszerrel, akkor az ilyen típusú cikkek plusz egy hozzáadott bónusszal is fognak járni: jó kapcsolatot alakíthatsz ki a konkurenciáddal.
Ezen a linken találsz egy listát a legjobb hazai szépségblogokról
9, Legjobb könyvek a piacodon
Bármilyen területen kezd el kutatni az ember, minden piac csordultig van szakértővel, akik jobbnál jobb könyveket írtak.
Kezdőként nem egyszerű rátalálni a legrelevánsabb, akár személyes igényekre szabott könyvre egy terjedelmesebb választékból.
Készíts el el listát az általad legjobbnak gondolt könyvekből a saját területeden, majd a felsorolás mellé mindenképp mellékelj egy rövid leírást is, ezzel is egyszerűbbé téve a választást az érdelődők számára.
Ismerd el az írók szakértői tehetségét és ajánlj bevált könyveket, melyek valóban hasznos információkkal látják el oldalad látogatóit.
Ezen a linken találsz egy listát a legjobb kertészeti témájú könyvekről.
10, Legjobb videók a piacodon
A videós tartalmak nem látott sebességgel hódították meg az internetet.
Állítsd össze saját listád magas minőségű és tartalmú videókról, melyeket a elsőrangúnak ítélsz a piacon.
Ha például szépségápolási eszközöket forgalmazol, készíts el egy bejegyzést, ahol bemutatod a legjobb sminkelést oktató videókat.
A lista elkészítése mellé, ne felejts el rövid összefoglalókat készíteni az egyes videókról. Foglald össze, hogy miért találod értékesnek az adott videót a látogatóid számára.
11, Hogyan használd
Biztosan akadt olyan szituáció az életedben, amikor nagyon hálás lettél volna egy érthető leírásról azzal kapcsolatban, hogy egy bonyolultabb terméket hogy kell összeállítani vagy épp működtetni.
Tüntesd fel önmagad jó színben és állíts össze egy könnyen követhető, lépésről- lépésre mindent bemutató útmutatót, hogy végigkísérd olvasóidat a terméked helyes használatában.
12, Csináld magad
Mutasd meg oldalad látogatóinak, hogy hogyan készíthetnek el valamit saját kezük által.
Az ilyen típusú cikkek őrült népszerűségnek örvendenek a házkörüli átalakítások témakörében.
Szinte mindenki odavan az azonnali látható eredményekért,s természetesen ez segít az érdeklődőknek elképzelni, hogy kétkezi munkájuk milyen gyümölcsöt hoz végeredményként.
Ezt észbentartva mindenképp légy nagyon részletes a projekt bemutatásával és a cikk végén mutasd be a kiindulási- és kész fázist is.
Ebben a cikkben például azt mutatják be, hogy hogyan alakíthatod át felújítás nélkül az otthonod.
Természetesen arra sem árt odafigyelned, hogy kiemeld a felhasznált termékek hasznos tulajdonságait és hogy a cikkbe ne felejts el belefoglalni pár képet amelyen a termékek épp használat közben láthatóak.
13, Hogyan használd - haladóknak
A haladóknak készült ingyenes útmutatókat jóval nehezebb elérni egy-egy témában.
Ha van tapasztalatod egy haladóbbnak számító témával kapcsolatban, oszd meg a tudásod a témában, így a haladóbb szintű érdeklődők számára is hasznos információt adhatsz a témában, valamint a szaktekintélyked is nő az adott területen.
14, Gyakran ismételt kérdések
Bármelyik piaci szektorban tevékenykedsz is, ha már egy ideje dolgozol a vállalkozásodon, biztosan akad egy jó pár kérdés, amely időről időre felmerül az érdeklődők körében.
Gyűjtsd ki a leghasznosabbakat, majd dolgozz ki azokre alapos válaszokat. Ezzel a cikkel nem csak örökzöld tartalmat készítesz oldaladra, de rengeteg ismétlődően felmerülő kérdés megválaszolását is előre letudhatod, amivel akár időt is spórolhatsz.
Ha nem olyan régen tevékenykedsz a piacodon és esetleg mégsem árasztottak még el kérdésekkel az érdeklődők, akkor keress rá kulcsszavakra termékeddel kapcsolatban és azok alapján írd meg a cikket.
Ebben a cikkben egy cipőbolt leggyakrabban ismételt kérdéseire kaphatsz választ.
Tartalmak termékpromócióhoz
Kár is tagadni, a tartalomgyártás egyik fő indoka természetesen a terméked promóciója.
Bejegyzéseidben mindenképp fedd le a termékeddel kapcsolatos témákat, főként ha amit forgalmazol, az megoldás egy problémára.
Add át olvasóidnak a lehető legtöbb releváns információt bejegyzéseidben, s ezután használd ki a lehetőséget és tüntesd fel termékeid leghasznosabb tulajdonságát is.
15, Terméked funkciói
Számolj be termékied összes különleges funkciójáról és azok vásárlóidnak generált hasznáról.
Összpontosíts arra, hogy egy vásárló élete hogyan lett jobb terméked használata által.
Egy ilyen cikk nem csupán kiváló forrása egy örökzöld tartalomnak, de ezt a cikket használhatod termékeddel kapcsolatos kérdések megválaszolásához is.
Ez a cikk péládul bemutatja a klímák összes kényelmi funkcióját.
Ezt a cikket követően érdemes lehet a 11-es pontban leírt ‘hogyan használd?’ típusú tartalmat is elkészíteni terméked összes funkciójára.
16, Vállalkozásod fő értékei
Miért döntöttél a területed mellett?
Kinek az életét szeretnéd jobbá tenni a termékeddel?
Miért érdemes téged választani a versenytáraiddal szemben?
Válaszold meg a fenti kérdéseket és nagy vonalakban válaszoltál is arra a kérdésre, hogy mik a vállalkozásod fő értékei.
Egy határozott értékrend segít a közönségednek önmagukhoz közelebb érezni az ügyet, amelyet támogatsz vagy épp azt, amelyre megoldást nyújtasz.
Ezek az értékek idővel aligha változnak, s a vásárlókat mindig érdekelni fogja, hogy ki az, akinél leadják voksukat.
17, Vállalkozásod története
Szinte mindenkinek van egy jó sztorija, arról, hogy miért pont úgy alakultak a dolgok, ahogy alakultak és vágott bele az adott tevékenységbe.
Nem feltétlenül muszáj, hogy tündérmese legyen, a hibák és bukások éppúgy hozzá tartoznak a történethez, arról nem is beszélve, hogy az érdeklődők így sokkal igazibbnak, közelebbinek fogják ítélni.
Hogyha vállalkozásod alapítása egy jó sztorin alapul, ne hagyd ki a lehetőséget, s meséld el látogatóidnak. Mindenki szeret sikersztorikat olvasni, illetve akár érzelmi kötődést is kiválthat egy jól megírt cikk ebben a témában.
Itt az ismert szalámigyártó cég és fő termékének, a Pick téliszaláminak a történtetét olvashatjuk.
18, Média megjelenések
Vásárlóid számára a mérleget a te érdekeid irányába billenthetik, ha terméked máshol is megjelent a médiában, esetleg egy ismert személy is használta azt.
Készültek korábbi interjúk, cikkek amelyekben megemlítettek?
Mindenképp mutasd be ezeket, mert általuk több bizalmat ébreszthetsz olvasóidban.
19, Vásárlói visszajelzések
Vásárlóidtól visszajelzést kérni nagyszerű ötlet lehet több szempontból is.
Elsőként mindenképp azt említenénk, hogy a vásárlói visszajelzés jobb betekintést nyújt a céközönséged problémáiba, valamint ennek eredményét akár esettanulmányként is megoszthatod az oldaladon.
A vásárlói visszajelzésekből készült tanulmány olyan fontos információkat adhat át az érdeklődőknek, amelyekhet máshogy valószínűleg nem tudnának elérni.
A fent felsoroltakon kívül még egy pozitív hozadéka lesz a vásárlói visszajelzésekből készült cikknek. Ennek a cikknek az elkészítése azt is mutatja, hogy aktívan figyelsz és fejlődsz a vásárlóid igényeit szolgálva.
20, Esettanulmányok
Vásárlóiddal készült esettanulmányok nagyszerű cikkekhez szolgálnak anyagot. Mindenképpen mutass be több különböző helyzetben lévő vásárlód történetét, így bemutatva terméked hasznát és sokszínűségét.
Hasonló bejegyzések készítése igen vonzó lehet egy fitnesz eszközöket, online edzésterveket és étrendkiegészítőket forgalmazó webshop közönsége számára.
21, Vásárlói útmutató
Egy ilyen cikkben koncentrálja arra, hogy az általad forgalmazott termékkategóriát nézve vajon milyen kérdések merülhetnek fel a vásárlóid fejében.
Mutasd be az érdeklődőnek, hogy hogyan érdemes a termékek közül saját igényeikre szabva kiválasztani a megfelelőt, a terméknek milyen tulajdonságokkal érdemes rendelkeznie, hogyan kell azt ápolni vagy karbantartani a hosszú használat érdekében.
Ne felejts el a cikk végén több igénytípust felsorolva, megfelelő termékeket ajánlani a választékodból.
Lista típusú cikkek
A listaposztok óriási népszerűségnek örvendenek könnyű feldolgozhatóságuknak köszönhetően.
Elég nehéz a világhálón nem belebotlani egy tucat lista típusú bejegyzésbe, akármilyen témát is veszünk számításba. Könnyű szerkezetüknél fogva egyszerűen befogadhatóak és sokszor igazán szórakoztatóak tudnak lenni az ilyen típusú tartalmak.
22, Csekklisták
Egy jó csekklista elengedhetetlen a szervezkedéshez, s segít a közönségednek felkészültebbnek érezniük magukat, mikor egy új kihívással néznek szembe.
Például egy partikellékeket forgalmazó webshop készíthet csekklistát akár szülinapi bulihoz, esküvőhöz vagy ballagáshoz is.
Gyakorlatilag bármilyen piaci szereplő elkészíthet egy ilyen cikket, ha szeme előtt tartja, hogy célközönsége milyen tevékenységekkel foglalja el magát.
23, Zenei lista
Többen említették már, hogy jó zenei ízlésed van és úgy gondolod, hogy közönséged is hasznot kovácsolhat ebből?
Ne habozz, oszd meg kedvenc dalaidat, énekeseidet és zenészeidet. Érdekes lehet akár egy bizonyos téma köré építeni a listádat, például egy utazási kiegészítőket árusító webshop összeállíthat egy top 50-es utazós dalok listát vagy például egy étrendkiegészítőket forgalmazó webshop a top 25-ös listát a legjobb dalokból, amiket kardió edzés közben érdemes hallgatni.
Ezen a linken egy kifejezetten futáshoz és kardió edzéshez találsz egy lejátszási listát.
24, Filmes lista
Ez a típusú lista hasznos lehet, ha ‘lifestyle’ típusú termékeket, például étrendkiegészítőket, egy kifejezett stílusú ruházatot, napszemüveget forgalmazol.
A legjobb, ha márkádhoz kapcsolodó vagy ahhoz hasonló értékeket közvetítő filmek listáját készíted el, röviden listád mellé írva, hogy melyek a kedvenc részeid.
Ha a listád jól készítetted el, vásárlóid képesek lesznek a filmekben látottakból inspirációval feltölve, természetesen az általad forgalmazott termék felhasználásával elérni a kívánt eredményt.
Ebben a cikkben a top 13 filmet találod a testépítés témában.
25, Podcastok, hangoskönyvek
A 21. században alig van valakinek ideje leülni elolvasni egy könyvet. A podcastok és hangoskönyvek hallgatásában az a legjobb, hogy gyakorlatilag bármely más tevékenység közben megteheted, legyen az vezetés vagy kertészkedés.
Megtalálni a legjobbakat podcastokat és hangoskönyveket viszont elég nagy kihívás, mivel óriási a kínálat minden piacon.
Adj meg hasznos címeket olvasóidnak, írd le melyiket kinek és miért ajánlod ( különböző problémákat, élethelyzeteket felsorolva) és írd bele melyik a kedvenced.
26, Csoportok, amelyekhez érdemes csatlakozni
Itt főként Facebook és LinkedIn csoportokra gondoltunk, amelyek jellemzően olyan hobbik vagy elfoglaltságok köré épülnek, amik érdekesek lehetnek és relevánsak a közönséged számára.
Természetesen ezek a csoportok mindenkinek elérhetőek, ugyanakkor nehezen lehet a legjobbakat kifogni.
Mivel te szakemberként ajánlod a felsorolt csoportokat a közönséged biztosan fogja tudni, hogy olyan értékes csoportok szerepelnek a felsorolásban, amelyekhez megéri csatlakozni.
27, Ajándékötletek
Veled is volt már olyan, hogy egyszerűen nem tudtál kitalálni egy épkézláb ötletet sem az ünnepeltnek?
Egy igazán jó ajándék gondos kiválasztása igen fárasztó tud lenni, ezért ha a piaci helyzeteden belül az ajándékötletek bárhogyan relevánsak számodra, ne habozz, állíts össze egy listát a legjobb ötleteiddel.
Vedd számításba, hogy az ajándékokra szánt összegek eltérőek lehetnek így jobb, ha több különböző árkategóriájú opciót is felsorolsz.
28, Legjobb mobil alkalmazások
Találtál már olyan applikációt, ami célközönséged hasznára lehet?
Rengeteg kincs lapul az App Store-ban, azonban a széles kínálat miatt elég nehéz a legjobbakat kiválasztani. Szaktekintélyként az olvasók meg fognak bízni a véleményedben, így érdemes alaposan megfontolni milyen appokat ajánlasz és miért.
Mikor elkészült a listád mindenképp írd az egyes applikációk mellé, hogy miért ajánlod őket és miben segítik a felhasználók életét.
Ezen a linken egy kifejezetten túrázoknak írt gyűjteményt találsz a 10 legjobb mobil applikációval.
29, Pro- és kontra érvek
Az élet döntések sorozata. Ha módod van rá, könnyítsd meg vásárlóid életét azzal, hogy segíted őket egy döntés meghozatalában.
Sok olvasó használ pro- valamint kontra érveket egy fontos döntés meghozatalához. Te is válassz ki egy releváns témát, majd vonultass fel pro- és kontra érveket, így megkönnyítve választásukat.
A cikk végén ne felejts el konklúziót, azaz a cikk összesítését megírni, mert lesznek olyan érdeklődők, akik kihagyják a cikk elejét és csak ezt a részt fogják elolvasni, s ez alapján hozzák meg döntésüket.
30, Legjobb cikkek és videók gyűjteménye
Ez egy tipikusan felsorolás alapú bejegyzésfajta, melyben akár egy nagyobb témát listába foglalhatsz.
Olvastál vagy láttál valami érdekeset, ami a látogatóidnak is hasznára válhat? Gyűjtsd össze nekik a legjobb eseményeket, cikkeket és videókat, amik ebben az évben megjelentek a piacodon.
Ezen a linken angol nyelven találod a legjobb 13 bevezető videót a ketogén diéta világába.
Érdemes egy olyan gyűjteményt létrehozni, ami felcsigázza a téma iránt érdeklődők tudásszomját ezzel együtt felkelti a látogatók érdeklődését a termékeid iránt.
Egyéb típusú örökzöld bejegyzés ötletek
A következő tartalomötletek kissé eltérőek az előzőekben felsoroltakhoz képest. Válassz ki párat és dobd fel velük tartalommarketinged repertoárját.
31, Interjúk
Tudod, hogy van egy pár ismertebb személy a piacodon belül, akikkel egy interjú valószínűleg megdobná az oldalad látogatottságát? Próbáld meg elérni őket! Valószínűleg nekik is hízelgő ajánlat lehet egy interjúfelkérés.
Egy a piacodon kiemelkedő személlyel való interjú egy kiváló örökzöld tartalom megírására ad lehetőséget. Készítheted írott vagy akár videós formában is.
Lényeges, hogy amennyiben gondoskodsz róla, hogy népszerűsítsd is azt, biztos lehetsz benne, hogyha valaki rákeres a Google-ön az interjúalanyodra, blogod az első pár találatban fog szerepelni.
Ebben a cikkben például egy kézműves sörfőzde tulajdonosaival készült intejút olvashatsz.
32, Infografikák
Az infografikák olyan könnyen fogyasztható tartalmak, amelyek gyakorlatilag szinte szöveg nélkül mesélik el azt, amit másképpen hosszas olvasás módján tudnál az olvasó tudomására juttatni.
A látogatóid minden tagja másképpen szereti az általa érdekesnek talált tartalmat feldolgozni. Lesz köztük, aki a videókat és lesz aki az olvasást preferálja.
Az infografikák használata jól működő vizuális módszer lehet az olvasást nem kifejezetten kedvelő olvasóid számára kifejtsd a mondanivalódat.
Az infografikák egyre keresettebbek, mivel könnyebben emészthetőek, mint a hosszan írott szövegek, azonban mégis tömérdek információ átadható segítségük által. Az ilyen típusú tartalmak extrém népszerűségnek örvendenek például a Pinteresen.
Lejjebb találsz egy infografikát az édesvíz felhasználásáról.
33, Videók
Kövesd a piacod trendjeit és készíts te is videós tartalmakat. Jelenleg a tartalmak közül ez az legszórakoztatóbb és legtöbb lehetőséget magában rejtő opció.
Nincs ötleted miről készíthetnél videót?
Gyakorlatilag az előzőleg felsorolt bármelyik örökzöld tartalom ötletre elkészíthetsz egy videót. Ezen a linken egy videót találsz a palántázás témakörében. Egy ilyen videó a youtube-on keresgélő érdeklődőket könnyedén kertészeti témájú webshopodba csalogathatja.
Ha még csak most kezdtél bele a tevékenységedbe végezz piackutatást, arra vonatkozóan, hogy a te piacod közönsége milyen videókat fogyaszt, illetve, hogy versenytársaid milyen témákkal rukkoltak elő és mennyi nézettséggel bírnak.
Ha elkészítetted a videót, mindenképpen érdemes feltöltened azt Youtube csatornádra, hogy megtöbbszörözd annak elérését.
34, Oktatói sorozat
Egy oktatói sorozat sokszor összefoglalóbb, mint csupán egy bejegyzés a témában, ezért érdemes megfontolni egy olyan anyag létrehozását, mely lépésről lépésre segíti a kezdőket egy nehezebb feladat megoldásában.
Természetesen készítheted ezt a tartalmat videó vagy leírás formájában, de a legjobb, ha a kettőt vegyíted ebben az esetben.
Ezt a típusú tartalmat főként azoknak érdemes elkészíteniük, akiknek a termékeiről lehet oktatni az érdeklődőket.
konklúzió
Használd fel a fent felsorolt ötleteket örökzöld tartalmak létrehozásához az oldaladon.
Egy bejegyzés jelentősége időről időre úgy változhat, ahogy az azokhoz kapcsolódó kulcsszavak is. Ennek megfelelően mikor olyan tartalmat kreálnál, amelyen nem fog az idő, érdemes olyan kulcsszavakra koncentrálni, amik évről évre nem változnak.
Ezen felül fókuszálj minőségi, szórakoztató és valóban hasznos információkkal szolgáló tartalmak megalkotására, hogy hasznos információkkal tudj szolgálni a saját területeden tevékenykedőknek.
Illetve ne hagyd figyelmen kívül a kivételes fejlődési lehetőséget, amelyet egy ilyen cikk megírása hordoz magával.
Akár most kezdesz tartalmakat gyártani, akár tapasztaltabb vagy ezen a területen, őszintén reméljük, hogy adtunk jó pár ötletet, amelyekből dolgozhatsz a jövőben.