Oldal kiválasztása

GYORSÍTÓSÁV

INGYENES DEMO

GYORSÍTÓSÁV INGYENES DEMO: Isten hozott a Gyorsítósáv bemutató felületén!

Ez a tréning egy A-Z online vállalkozásindítási tréning, ahol minden szükséges technikai készség lépésről-lépésre be van mutatva, minden eszköz a megfelelő helyen a kezedbe van adva, és azért, hogy még laikusként is teljesen érthető legyen minden, példaoldalakat készítek, amiknek az építését élőben végig tudod követni, és sablonként tudod használni. 

Az elmúlt évek során közel 500 emberrel dolgoztam együtt, és mindez lehetővé tette a számomra, hogy kiismerjem az összes lehetséges kérdést, és már előre biztosítsam a válaszokat, és mivel 2 éve szünet nélkül ezen a tréningen dolgozom, így egy példátlan 365 napos 100% pénzvisszafizetési garanciát tudok vállalni.

Ez a tréning a legjobb lehetőség, ha online vállalkozást akarsz indítani. 

Az alábbiakban egy kis betekintést szeretnék mutatni a tréningbe – egyrészt le tudod tölteni azokat a vállalkozásötleteket, amiket kifejezetten javaslok. A Gyorsítósáv tréningen belül ezen kívül még 30-at sorolok fel csak a résztvevők számára.

Utána pedig  megmutatom, hogy hogy néz ki a tréning EGYETLEN modulja – kb 1 óra alatt többet tudok tanítani ezekkel a megoldásokkal, mint más napok alatt. Fontos kiemelni, hogy ez a 12 hetes tréning 3. hetének egyik anyaga – tehát már előzetesen is végeztünk munkát, amire időnként hivatkozom, és természetesen később még sokat dolgozunk az oldalon. 

Időnként megjegyzésekkel láttam el a tréning, hogy könnyebb legyen követni, ezt mindenhol a (szerk:) megjelöléssel láthatod.

Ha érdekel a tréning, akkor az alábbi linken megtalálod a teljes leírást:

 

A VÁLLALKOZÁSÖTLETEK

I

Szeretnél vállalkozni, de hiányzik a vállalkozásötlet?

Ez az egyik leggyakoribb nehézség, és pont ezért gyűjtöttem össze 30 olyan ötletet, amik profitábilisak, olcsón elindíthatóak, és bizonyítottan nagy igény van rájuk.

I

Mindegyik vállalkozásötletet több tucat különböző formában meg lehet valósítani, és hidd el - nem kell "leigázni" a piacot, nem kell, hogy mindenki tőled vásároljon ahhoz, hogy sikeres vállalkozásod legyen.

Az ötletek többségénél napi 1 rendelés már kiváló bevételt jelent.

WEBDESIGN ALAPOK (WORDPRESS+DIVI)

WEBDESIGN ALAPOK: a weboldalak készítésének a technikai részét pár óra alatt meg lehet tanulni, viszont a kreatív része (az oldalak design-ja, szövegezése, tartalma) már lényegesen több gyakorlást igényel.

Cserébe megvan az a motiváló érzés, hogy szó szerint építesz valamit, ami a későbbiekben hasznot termel a számodra. Ezért megéri küzdeni vele, és ahogy látni fogod, a rendelkezésre bocsátott elrendezések, és a funnel hacking segítségével, plusz néhány hasznos tippel lényegesen könnyebbé válik a dolgod. 

A WEBSHOPOKRA VONATKOZÓ SPECIFIKUS TANÁCSOKAT ITT TALÁLOD

A TANÁCSADÓ OLDALAKRA VONATKOZÓ SPECIFIKUS TANÁCSOKAT ITT TALÁLOD

WEBDESIGN BEVEZETÉS

A webdesign-al a célunk az, hogy minél kellemesebb legyen használni az oldalt, másrészt pedig, hogy minél valószínűbb legyen, hogy a látogató feliratkozik/vásárol/ végigolvassa, amit írtunk, stb… függően attól, hogy milyen oldalról van szó.

Bizonyára mindannyian tudjátok, hogy sok esetben az érdeklődő az oldal alapján hozza meg a vásárlási döntést.

Tucatnyiszor hallottam, hogy “X-től vettem marketingszolgáltatást, mert neki nézett ki legjobban az oldala”, vagy “Y-nak a kurzusára mentem, mert ő nézett ki a legprofibbnak a weboldal alapján”.

A Divi segítségével könnyen tudtok szép oldalakat készíteni, de időbe telik, amíg az embernek kialakul a szépérzéke, én is eleinte nagyon csúnya weboldalakat készítettem, aztán mindig újraterveztem őket (nektek a folyamat már lényegesen gyorsabb lesz).

Ha betartod azokat a pontokat, amiket itt tárgyalunk, akkor gyorsabban tudsz oldalakat készíteni, és jobban is fognak kinézni.

Egy online vállalkozás számára a weboldal külalakja és a logikus felépítése sokat számít. Ugyanazt éri el, mint egy sima vállalkozásnak az üzlethelyisége-nyilván nem szeretnél olyan helyen vásárolni, ami el van hanyagolva, és az eladó nem igazán foglalkozik veled.

Pár egyszerű gondolat betartásával viszont gyorsan meg tudod építeni azt az oldalt, ami bizalmat kelt és vásárlókat hoz.

I

Divi használat áttekintése

I

Webshop főoldal általános szerkezete

I

Hasznos Google Chrome kiegészítők

I

Színek kiválasztása

I

Képek elkészítése és beszerzése

DIVI HASZNÁLAT

ÁTTEKINTÉSE

Ebben a részben a Divi használatával kapcsolatos általános tippeket osztok meg veletek, ami lehetővé teszi, hogy könnyen és gyorsan elinduljatok. Sok az újdonság, amit el kell sajátítani, de gyakorlás által gyorsan fogtok tudni fejlődni.

ÉLŐ WEBOLDAL ÉPÍTÉS: PONYCORN.HU (3. HÉT)

(szerk: A Gyorsítósáv tréningben minden héten az aktuális téma a lépésről-lépésre szóló leírások mellett (amit lejjebb láttok) egy példaoldal építésén keresztül van bemutatva a gyakorlatban.

Így mindenki látja, hogy pontosan mit kell csinálni, és csak a saját oldalára/tevékenységére kell átforgatni az elhangzottakat.

Ez a 3. hét anyaga, a főoldal első verziójának az elkészítése.)

I

Ebben a videóban 1 óra alatt bemutatom a nulláról egy főoldal elkészítését, és számtalan kisebb fogást mutatok be a gyakorlatban.

I

Nagyon fontos, hogy az oldal első verzióját készítjük, tehát nem kell tökéletesnek lennie, és eredeti képeket használnotok, az a fő, hogy összeálljon egy alap, és megtanuljátok kezelni a Divi-t.

DIVI GLOBÁLIS BEÁLLÍTÁSOK

I

Ebben a videóban azokat a beállításokat nézzük, amik általános érvényűek - például a menü, a lábléc, a honlap egysoros leírása, stb...

I

Ezeket teljesen máshol kell kezelni, mint a Divi szerkesztője, és néha összezavaró lehet, hogy mit akarunk itt állítani, és mit akarunk az oldalépítés során állítani Divin belül.

DIVI OLDALSZERKEZET BEÁLLÍTÁSOK

I

Ebben a videóban az oldalszerkezet építésére/elrendezésére vonatkozó beállításokat nézzük - nem magát a tartalmat még, hanem a vázat.

I

Vannak szakaszok (amik az eltérő hátterükel tagolják az oldalt), a sorok (amikben adott mennyiségű oszlop van, tehát ha mondjuk egy főcím alá 2 hasábot szeretnénk tenni, akkor új sort kell csinálnunk), és a modulok (a konkrét építőelemek, amikbe a tartalmaz tesszük majd).

Mindegyiknek átnézzük az oldalszerkezettel kapcsolatos beállításait.

DIVI MODUL BEÁLLÍTÁSOK

I

Ebben a videóban az oldal építőelemeiként szolgáló modul beállításait nézzük át - a legtöbb esetben elég használni a következő modulokat: KÉP, SZÖVEG, GOMB, KÓD, ÁRUHÁZ, FÜLSZÖVEG, CSELEKVÉSRE FELHÍVÁS GOMB (a legutóbbi lényegében egy kép, egy szöveg és egy gomb modul mixe).

I

A modulok beállításai a legtöbb esetben ugyanazok! A tartalom fülön tudjuk állítani a modul tartalmát, a tervezés fülön pedig a megjelenését. Ezek a beállítások sok modulnál ugyanazok, 1-2 extra modul szerint specifikus beállítással, néhányat (mint a haladó fül, vagy a tervezés fül utolsó 3 pontja) nyugodtan kihagyhatod).

WEBSHOP FŐOLDAL

ÁLTALÁNOS SZERKEZETE

(szerk: Ez a rész alapvetően a webshop főoldalra vonatkozó külön modulban van, rengeteg egyéb tanáccsal együtt, de be akartam tenni ide is, hogy lássátok, hogy milyen szintre le van bontva a tréning.)

Ez egy általános séma egy webshop főoldalának a szerkezetére. Ha a funnel hackelés során figyeltetek, akkor látjátok, hogy sokszor valami hasonló oldalszerkezettel találkoztatok.

Természetesen ez nem a “mindenek felett álló oldalszerkezet”, hanem csak egy példa, de ennél bonyolultabb megoldásra egyelőre nincs szükségetek (ahogy a márkátokat építitek és bővülnek az ajánlataitok, természetesen úgy bonyolódni is fog a dolog, de ez még odébb van).

I

Egy webshop esetén 3 fő célunk van a főoldalon: 1, megmutatni a fő termékkategóriákat, amiket árulunk, 2, bemutatni a pozicionálásunkat (miért jobb a terméked?/kinek jobb a terméked?), 3, és a kiemelt termékeinket akarjuk felkínálni további megtekintésre.

I

Nem javaslom, hogy rendszeresen vezessetek blogot (mert rengeteg energiát visz el egy heti bejegyzés), de 1-2 olyan szöveges anyagot, ami támogatja az eladást, kifejezetten célszerű elkészíteni.

I

E-kereskedelemben az egyik jó csaliajánlat egy kvíz/termékválasztó elkészítése (pl: manna.hu oldalán a bőrtípusteszt, ami alapján termékeket tudnak ajánlani) - ha ilyet csinálsz a későbbiekben, mindenképp érdemes a főoldalon kiemelni.

I

A jobb oldali képen a "rólunk szöveg" részt nem véletlen készítettem látványos másra - ennek mindenképp ketté kell osztania a főoldalt, hogy könnyebben átlátható legyen.

Általában a szekciók háttere fehér (vagy valamilyen világosszürke) lesz, de ez “rólunk” rész legyen sötét hátterű, vagy legyen kép a hátterében, hogy élesen elkülönüljön a többitől.

Persze nem kötelező, hogy pont a “Rólunk” rész készüljön sötét háttérrel, de kell valami, ami tagolja az oldalunkat a könnyebb áttekinthetőségért.

I

A láblécbe kerülnek azok a linkek, amiket a vásárlás fontolgatásakor néznek az emberek - kontakt/szállítási infók, stb...

Általánosságban is ezt a szisztémát követjük, hogy (1) az oldal tetején a figyelem megragadására törekszünk, (2) később az ajánlatainkat mutatjuk be, és magyarázzuk el a vásárlónak, hogy miért is olyan jó ezekbe a termékekbe befektetni, (3) az oldal alján (amikor már a figyelem is megvan, és a szükséges részletek is tiszták a vásárlónak) mondjuk el, hogy pontosan hogyan zajlik a kiszállítás, hol tudja elküldeni a kérdéseit, stb…

HASZNOS GOOGLE CHROME KIEGÉSZÍTŐK

I

COLORPICK EYEDROPPER

Ennek a segítségével meg tudod nézni egy adott felület színkódját – ahova az egeret viszed, kiírja a színkódot, amit át is tudsz azonnal másolni a saját oldaladra/Snappába, akárhova.

I

RESPONSIVE WEB DESIGN TESTER

Ennek a segítségével meg tudod nézni az oldalakat különböző felbontásokban (ami fontos lehet, mert különböző képernyőfelbontásoknál előjöhetnek problémák az oldaladon), illetve így a számítógépeden is gyorsan meg tudod nézni különöző oldalak mobilverzióját.

I

PAGE RULER

Ez egy egyszerű vonalzó, aminek a segítségével meg tudod nézni, hogy egy oldalon mekkora egy adott elem, ami hasznos segítség, ha hasonló oldalt akarsz készíteni.

Így pontosan tudod, hogy hány pixel szélesnek/magasnak kell lennie egy képnek vagy egy design-elemnek

I

FULL PAGE SCREEN CAPTURE

Ennek a bővítménynek a segítségével végig tudsz fotózni oldalakat az elejüktől a végéig – ami nagyon hasznos funnel hacking során.

Ugye a legtöbb oldal sokkal hosszabb, mint ami a képernyődön elfér, ezért körülményes lenne print screen-el lekattingatni. Ezzel egy kattintás, és kiadja az eredményt letölthető formában.

I

FATKUN BATCH DOWNLOAD

Ennek a segítségével egy adott oldalról MINDEN képet le tudsz tölteni, még olyanokat is, amiket hagyományosan nem lehet. Ezt érdemes megcsinálni a funnel hack-elt oldalak esetében, és Aliexpress termékeknél is.

A funnel hack-elt oldalak képeit csak a kezdetben érdemes használni, amíg leteszteled a terméket, amint vannak eladások, készíttess saját képeket – az Aliexpress képeket nyugodtan használhatod később is.

SZÍNEK KIVÁLASZTÁSA

Ahogy elkezded készíteni az oldalaid, látni fogod, hogy végtelen időt el lehet tölteni azzal, hogy a megfelelő színkódokat keresed, hogy milyen színű legyen bizonyos része az oldalnak.

Van viszont sok ember, akinek ez a munkája, és ők már évek alatt kitapasztalták, hogy milyen színkódok működnek jól, sőt akár azt is megnézheted, hogy mi mutat jól együtt.

Tényleg ne pazarold az időd azzal, hogy magadnak próbálod kitalálni, hogy melyik világoskék színkód a legjobb a több száz lehetőség közül. Használj egy olyat, amit egy designer a legjobbnak talált már.

Figyelj arra, hogy attól még, hogy kicsiben jól néz ki egy szín, nem jelenti azt, hogy nagyban is használhatod. Mondjuk a piros szín a legtöbb esetben, ha nagy felületen használod, akkor katasztrofálisan csúnya lesz.

Nem lehet az egész oldalad piros, hiába van kilistázva a fenti cikkben a színkód. Csak a blokkokat elválasztó rész legyen piros mondjuk (egy vékony csík), és az tökéletesen fog mutatni.

Érdemes megnézni azokat az oldalakat, amik tetszenek neked, és kigyűjteni azokat a színkódokat, amiket használnak. Sok oldalt több ezer dollárokért rak össze valaki, és sok teszten mennek keresztül, amíg kiválasztják a tökéleteset.

A jobb oldalon láthatsz két gyűjtést, ahol összesen 90 darab oldal van összeválogatva, amiknek a színei jól passzolnak egymáshoz – válassz ki egyet, ami hasonlít hangulatban ahhoz, amit te szeretnél csinálni, és már tudod is használni a színkódokat!

KÉPEK KÉSZÍTÉSE ÉS BESZERZÉSE

A képek beszerzése mindig egy komoly kérdés, és a keresgélés sok órát el tud vinni. Ezért javaslom azt, hogy az építkezés és tesztelés alatt (amíg nincs üzleti tevékenységetek) nyugodtan használjatok konkurenciától letöltött képeket, hogy gyorsan tudjatok haladni, és alakot öltsön az oldalatok.

Természetesen a későbbiekben ezeket majd eltávolítjátok, amikor élesben mennek a dolgok, de addigra már tudjátok, hogy kifizetődő a terméketekkel foglalkozni.

Ezen kívül az Aliexpress termékképeket korlátlanul használhatjátok (mindenki ezt teszi) tehát élesben is a későbbiekben.

Illetve az Envato Elements oldalhoz is van egy hozzáférés, amit sajnos nem tudok megosztani veletek, de tudtok kérni képeket egy linken keresztül, ezt a Design Raktár menüpont alatt találjátok.

 

Jogtiszta képeket az alábbi oldalakról tudsz letölteni még:

https://stocksnap.io/
https://unsplash.com/
http://www.gratisography.com/
http://negativespace.co/
http://www.lifeofpix.com/
http://www.splitshire.com/
http://deathtothestockphoto.com/

ONLINE KÉPSZERKESZTÉS (SNAPPA.COM)

I

A snappa.com egy egyszerűen kezelhető képszerkesztő, aminek a segítségével több százezer jogtiszta képet tudsz felhasználni, és ezeket könnyen személyre szabhatod feliratokkal, grafikákkal, és még előre elkészített sablonok is vannak.

I

Snappa.com hozzáférés:

felhasználónév: »»»»» (szerk: tréning hozzáférést igényel)

jelszó: »»»»»»»»»»»» (szerk: tréning hozzáférést igényel)

I

Snappa.com másik fiók:

felhasználónév: »»»»» (szerk: tréning hozzáférést igényel)

jelszó: »»»»»»»»»»»»